Cadouri

Cadouri

A darui si a primi cadouri este o placere! Vorbim despre o traditie care cu siguranta nu se va pierde vreodata. Simplul gest de a oferi cuiva drag o atentie ofera o satisfactie deosebita, astfel ca obiceiul este imbratisat cu drag de toti. Constituie modalitatea prin care iti exprimi respectul, dragostea, aprecierea sau afectiunea fata de cei iubiti, de cunostinte, de prieteni. Sentimentul de bucurie pe care acest gest il naste in inimile tuturor este greu de inlocuit. Cat cunosti insa despre traditia cadourilor?

Darurile erau oferite inca din vremurile cele mai indepartate, atunci cand se traia preponderent in triburi, iar membrii ce le alcatuiau doreau sa isi exprime recunostinta si aprecierea fata de liderii lor. Un scop al cadourilor pe atunci era de a-si exprima angajamentul, respectiv de a castiga favoruri diverse. Desigur, gestul nu se limita numai catre capetenii – si intre ei, membrii triburilor se surprindeau cu tot felul de atentii. In marea lor majoritate acestea erau reprezentate de obiecte diverse confectionate din lemn de copac sau scoarta. Sunt zone ale lumii in care inca se pastreaza acest obicei.

Cadourile sunt parte din viata ta in prezent – le primesti si le oferi la randul tau. Sunt evenimente stabile cand acestea nu trebuie sa lipseasca, precum este Craciunul sau Pastele. Le oferi si cu ocazia diverselor onomastice si aniversari, celebrari romantice etc. Cadouri Corporate le poti oferi inclusiv colaboratorilor tai. Desigur nu spune nimeni ca trebuie sa te limitezi la acestea. Ori de cate ori simti nevoia de a face pe cineva fericit, poti alege un mic accesoriu sau obiect care sa ii lumineze ziua.

Cadourile corporative sunt practica de a crea un punct de contact cu angajații, clienții sau perspectivele prin utilizarea unui cadou – indiferent dacă oferiți un element fizic, cum ar fi o piesă practică, un aliment comestibil sau un articol de îmbrăcăminte personalizat sau printr-un cadou non-fizic, cum ar fi un card eGift sau o experiență.

Primirea unui dar este o experiență puternică; creează un sentiment de conexiune cu cel care dăruiește și poate crea asocieri pozitive cu o persoană sau un brand. Companiile și marketerii s-au bazat mult timp pe puterea de a oferi cadouri pentru a asigura relații mai bune cu clienții potențiali și existenți, pentru a arăta apreciere pentru afacerea lor Atunci când sunt utilizate ca parte a eforturilor generale de marketing sau de retenție a angajaților, cadourile pot fi extrem de eficiente în ceea ce privește rentabilitatea investiției și satisfacția.

Eficacitatea dăruirii de cadouri are o corelație puternică cu impactul său psihologic asupra destinatarului. Dacă ați avut vreodată o surpriză neașteptată sau un tratament (fie personal, fie prin poștă directă), ați experimentat personal acest fenomen în acțiune.

Acest lucru se datorează în mare parte faptului că contactul fizic cu un cadou are ca rezultat efectul Endowment – un sentiment de proprietate asupra unui element care se traduce într-o evaluare individuală mai mare, potrivit unui studiu privind efectele cadourilor asupra rezultatelor afacerii.

Afișez 1 - 12 din 20 de rezultate

Ordonează Filtrează Aplică filtre

Afișez 1 - 12 din 20 de rezultate

Ordonează Filtrează Aplică filtre